poniedziałek, 13 sierpnia 2012

O mnie

Anna Dalia Słowińska

Mieszkam od wielu lat w Pile, aktualnie jestem na emeryturze

Od zawsze moją pasją było "tworzenie" .

To wielkie szczęście robić to, co się kocha. A ja kocham pisać. Od zawsze… To moja pasja,  nie jedyna zresztą - kocham również muzykę, taniec, teatr, a nade wszystko kocham ludzi.

Życie moim zdaniem to cały czas poszukiwanie nowych dróg, nowych szlaków, które przecinają fascynujące ścieżki, prowadzące do nowych celów. 

Debiutowałam w antologii „Przeżyte, zasłyszane, utrwalone” (Piła, 2009)opowiadaniem „Niespodzianka” i fragmentami prozy ze swoich pięciu powieści, które czekają na druk.  Wyróżnione w konkursie literackim opowiadanie „Przodek” zostało opublikowane w pokonkursowym wydawnictwie „W poszukiwaniu tożsamości kulturowej miasta” (Piła 2011).

W czerwcu 2012 wydałam moją pierwszą powieść pt. "Szansa na szczęście"

Książka „Szansa na szczęście” jest powieścią psychologiczno-obyczajową, której akcja rozgrywa się współcześnie, na tle wydarzeń politycznych ostatnich lat.
Powieść odsłania świat, w którym tak naprawdę – jak w życiu – nic nie jest oczywiste i wszystko może się wydarzyć: od miłości po zdradę, od choroby po śmierć. Dotyka spraw codziennych i brutalności życia.
Niedawno wydałam dwie następne powieści:

 „Co ja tu robię?”

 „Życie jak obsesje”  

Napisałam również powieści, które czekają na druk:

 „Samotność w pułapce”
 „Przemaluj ten obraz”
Ostatnia z wymienionych już w drodze...(  kwiecień, maj?)


Kontakt e- mail: aslowinska@op.pl

1 komentarz:

  1. Kolejka oczekujących książek na druk zmniejsza się. Wydałam pod koniec grudnia powieść: " Co ja tu robię?" Mam nadzieję, że za około trzy miesiące wydam następna w kolejności

    OdpowiedzUsuń