poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Spotkanie autorskie w Pilskim Domu Kultury

18 czerwca br. w Pilskim Domu Kultury odbyło się pierwsze spotkanie autorskie i promocja mojej książki "Szansa na szczęście".



 Autorką projektu okładki mojej powieści jest p.Natalia Joanna Wysocka.

Na zdjęciu od lewej wydawca książki p. Zuzanna Przeworska, autorka, ilustratorka okładki p. Natalia Joanna Wysocka.



Poniżej zamieszczam link do artykułu z internetowego portalu informacyjnego Dziennik Nowy, na którym ukazał się artykuł dotyczący mojego spotkania autorskiego w Pile.

http://dzienniknowy.pl/aktualnosci/pokaz/23344.dhtml

Link do strony internetowej Zespołu Szkół nr1 w Nowej Dębie, której jestem absolwentką. Link dotyczy spotkania absolwentów z okazji 60 - lecia LO i przy okazji mojego spotkania z młodzieżą klas humanistycznych.

http://zsndeba.info/news.php?readmore=277




2 komentarze:

  1. Super książka! A drugą "Co ja tu robię" zaczęłam czytać i nie mogę się od niej oderwać:)
    Polecam!

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko, za miłe słowa uznania, tym bardziej, że pisze to osoba z tak wielkim pisarskim talentem, jak Ty , moja droga koleżanko.

      Usuń