sobota, 15 grudnia 2012

15.12.2012r na rynku czytelniczym naszego kraju ukazała się moja najnowsza powieść: 
"Co ja tu robię?" z czego jestem niezmiernie dumna, tym bardziej, że jest to już druga wydana duża pozycja w tym roku. 
Wcześniej ukazało się opowiadanie " Przodek" i " Niespodzianka". ( 2009, 2011)
Poniżej zamieszczam fotki moich książek.:


Powieść " Co ja tu robię?" ukazała się zupełnie niedawno ( 15.12.2012r). 
Książka jest dostępna w księgarniach i EMPIK w całym  kraju.
To współczesna powieść psychologiczno obyczajowa, która porusza kwestie spełnienia i tożsamości, dramaty istnienia, problematykę wiary, winy i wiele innych tematów związanych z życiem.















Powyżej moja pierwsza powieść  psychologiczno - obyczajowa: " Szansa na szczęście". 
Ukazała się w czerwcu 2012r.  Odsłania  świat, w którym tak naprawdę - jak w życiu - nic nie jest oczywiste i wszystko może się wydarzyć, od radości po dramat ludzki. 
To misterna, rozgrywająca się w Pile, bezpretensjonalna powieść pełna zagadek i nieoczekiwanych zwrotów akcji.


                                                                   




Opowiadanie " Przodek"  ukazało się w pokonkursowym wydawnictwie
" W poszukiwaniu tożsamości kulturowej miasta",  którym to zdobyłam I wyróżnienie.
 ( 2009rok).








1 komentarz: