wtorek, 11 marca 2014

Spotkanie autorskie w Czarnkowie

W miniony poniedziałek ( 10.03.214r) miałam przyjemność gościć w Bibliotece Publicznej Miasta Czarnkowa.
Spotkanie poprowadziła Pani mgr Katarzyna Hołyst. Pewnie to za Jej przyczyną salę wypełniła pozytywna energia i ciekawa, swobodna dyskusja. Dziękuję Pani Kasi i wszystkim zgromadzonym Czytelnikom, bez których moja pisanina nie miałaby większego sensu.
 
 Mówiąc słowami Wańkowicza” piszę dla siebie, dla zaspokojenia własnej ciekawości” ale! Chcę aby mnie przeczytano, dlatego staram się trafić w zainteresowania ludzi.
Wydaje się, że trafiłam.
 
 
Pisarz musi być uczciwy względem siebie, inaczej nie zajdzie zbyt daleko. Staram się...
Pilnie słucham, co mają do powiedzenia moi czytelnicy.
Emocje, jakie występują w moich powieściach są zwykle moimi emocjami. Czasami coś zmyślę, by dodać pikanterii, by wyostrzyć problem, ale generalnie, w moich powieściach są oddane moje emocje, moje wrażenia zastanego świata, czy i też  moje marzenia.
 
Zdarza się, że czytając urywki którejś ze swoich powieści, łamie mi się głos. Nie lubię tego u siebie.
No ale cóż, ja kocham swoich bohaterów, to moje dzieci, i reaguję jak matka.

 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz