sobota, 26 kwietnia 2014

Rozmawiajmy ciszą


Rozmawiajmy ciszą jeśli wolisz

Ona płynie w nas

I ja to wiem i ty wiesz

Sens tego, co chcemy wypowiedzieć jest w oczach

Twoich i moich

Sam to powiedziałeś.


Dawno odkryłam barwę życia                                     

Szkoda, że tak dawno                                    

I szkoda, że dziś muszę przy niej zostać

Choć wszędzie czaisz się ty

Taki nieprzyzwoicie młody.
 
 
Wiek, to tylko jakaś liczba
Powiedziałeś
Ty masz swoją, ja swoją 
 
Ale ja wiem
Tam
Głęboko




Plączą mi się nogi
                 Bo dotknąłeś mnie
                         W tańcu
                                  Moją kibić
                                                                                                                                        
  Nagle rytm nie ten
  Choć jesteśmy zgodni
 


 
Choć stoisz daleko

Czuję na sobie blask twoich oczu

Ale i jest przestrzeń

Ona sobą wyraża

Całość

Z bagażem
 
 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz