niedziela, 26 maja 2013

Biesiada Literacka

W 15 Nadnoteckich Dniach Kultury wzięły udział znani literaci i poeci z naszego Województwa, wśród których miałam przyjemność i ja również prezentować swój dorobek literacki.  
Spotkanie poprowadził krytyk literacki, redaktor, wykładowca w Instytucie Filologii Polskiej UAM w Poznaniu dr Łukasz Jeżyk.                                                     
Miałam przyjemność zaprezentować moją najnowszą powieść: " Co ja tu robię?"

Spotkanie uświetnił  Zespół Yan Ta ( etniczny) w składzie: Natalia Rogińska - skrzypce, altówka. Konrad   Rogiński - instrumenty różne, Kamil Pełka- kontrabas.
Podobało się!







Podobała mi się też proza ( czytane urywki) p,Mieczysława Ślesickiego i wiersze Zuzanny Przeworskiej.








Na spotkaniu odbył się też  Turniej Jednego Wiersza.
Nagrodę publiczności zdobył p. Edmund Muscari Czynszak.                            
Gratuluję Edmund!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz